Hem ljuva hem!

Äntligen hemma efter 2 veckors farande. Så himla skönt! Har betalat räkningar, lånat om böcker på bibblan, pyntat lite till och tvättat. Hunnit med mycket denna dag :) Vi har i alla fall finaste julpyntningen av lägenheterna i Obbola nu iaf :P


Syns lite dåligt men det är jäättefint :)

Känner att jag har en del att uppdatera er om så jag börjar med fredagen innan jag for till Getinge. Då var jag på fest hos Linnea och vi skulle sedan gå ut men kvällen slutade istället hos Elin med filmkväll med Will... Smith alltså :)


Så fina vi är :)

Sedan for jag till Getinge och gjorde tenta och fick nästan full pott så det var jag nöjd över. Trodde det skulle bli lika kul att bo ihop som förra gången men jag blev bara på dåligt humör denna gång. Om jag bara hade en fjärrkontroll till en viss människa där jag kunde stänga av ljudet skulle allt vara frid och fröjd. Men man kan väl inte få allt. Tog lite fler bilder på stridshönsen iaf ;)


Kungen med sina undersåtar :)

På vägen hem hoppade jag av i Långsele och for till Sundsvall dagen efter. Familjen skulle ju ha den årliga julshoppingen så det kunde jag ju inte missa. Sedan stannade jag några dagar till hos syster.


Här är syster och Frida på badet.

Igår tog jag bussen upp till Umeå och nu är jag här. Åker troligtvis hem till Solle på tisdag och firar jul. Nu ska jag och Robert titta lite mer på tv och bara ta det lugnt :)

Kommentarer
Postat av: Bente

He, he, det där om fjärrkontroll va ingen dum idè........vi får försöka hitta nån uppfinnar-jocke som kan hjälpa oss med den saken!

Ha en toppentrevlig jul o nyår!

Kram/Bente

2008-12-22 @ 09:50:42
URL: http://bentesegen.bloggspot.com
Postat av: Emma

Haha så fina vi var... galen bild :) Vad händer med er lägenhet?? vart ska du flytta nu? :(

2008-12-22 @ 21:49:47
URL: http://emmaveesmaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0