Ingen julgala, klippt hår och temafest.

Jag fick inte gå på nån julgala i lördags. Han som vi skulle få biljetterna av hade gett bort våra biljetter! Hur man kan göra det då vi sagt till 2 månader i förväg kan man ju fråga sig.. Inkompetens kallas det.
Men men, vi fick iaf vara med på middagen.. Den var supergod och vinet var inte heller fy skam ;)
Såhär fina var vi kvällen till ära.


Robert gör en "Vart tog våra biljetter vägen?" min. haha

Igår klippte jag mitt hår också.. Jäklar va krångligt det är att klippa baktill när man inte har någon som kan hjälpa till. Men men, jag blev nöjd tills slut. Här ser ni hur kort det blev.


Var bara tvungen att leka med mitt löshår och tog en bild av det också :)

Här är en bild från festen i fredags också. Temat var vit skjorta och svart slips.


Elin följde inte dresscoden. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0