Lägenheten uppsagd och skitföretag!

Jaha, vart ska vi nu ta vägen? Haha.. jaja, det får framtiden utvisa. Kan ju inte bo på "landet" hela livet ;)
Nu ska jag bara njuta av att det snart är jul! Även om julen typ är förstörd. Nee, nu tog jag i.. men jag blir så jäkla förbannad på företag som inte håller vad de lovar.
Jag beställde julklappar från H&M och shopping4net och jag var noga med att beställa innan sista datum för att de skulle hinna fram innan jul. Men tror ni att sakerna hinner fram?! Nejdå, de ursäktar sig så mycket och jag får en jul utan julklappar. Jag kan bli riktigt irriterad på sånna saker. Säg inte att det ska hinna fram om det inte hinner fram för bövelen!!
Tur att jag gick på Ullared så jag fick ihop några julklappar iaf. Ullared rocks ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja visst var det :) jag hittade den på någon sida... Okej, men då har ni ju tid på er att hitta en annan lägenhet då.. men ändå tråkigt :/ Sök på liljansberget, det ska viss vara ganska lätt att få en lgh där. Lisa fick en för någon vecka sen. GOD JUL!! =) Kramar



Det är verkligen sjukt att det snart är jul :) Man har liksom inte hunnit fatta det. Men va skönt att du tipsade om julradion.. Fick en himla massa julstämning av att lyssna på den! Vi vet inte vart vi ska flytta.. In till stan blir det nog.. för Robert får nog inget jobb i Sollefteå. Det är ju 3 månader kvar så det är inte sån panik än :) God Jul gumman!!!!

2008-12-22 @ 22:58:04
Postat av: Sandra

Vart ska ni flytta nu då? Inom ume iaf eller?

GOD JUL

2008-12-23 @ 11:46:46
Postat av: Kim

Förmodligen blir det så.. men man vet ju aldrig ;)

2008-12-23 @ 12:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0