NOO! Stopp i avloppet.

Haha, nu hände det mig.. huvvaligen. Höll på att städa och hade slängt en del papper i toan. Jag är verkligen toapapperskvinnan. Använder det till allt och lite till ;). Sen skulle jag iaf göra mina behov och glömde att jag stoppat så mycket papper i toan. Nu tänker ni säkert. Hur man nu kan glömma det!? Man tittar väl i toan innan man sätter sig? Men ibland är jag lite tankspridd och då blir det så ;) Haha. Hur som helst blev det stopp.. inte sådär så att det inte alls gick att spola utan att det sakta sjönk undan. Aja, det får jag tacklas med imorgon tänkte jag och gick och duschade. När jag duschat klart och drog upp duschdraperiet vad skådar då mitt öga. HELA RUMMET ÄR VATTENFYLLT!!! Det var ju bara att börja svabba upp skiten. Så resten av natten ägnade jag till att städa och koka vatten för att få bort proppen. Klockan 6 imorse gick jag och la mig med vetskapen om att proppen hade släppt och att badrummet var rent. Hallelulja.



Nu bär det iväg hemåt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0