10 h arbetsdag och inga sugkarameller..

Idag var jag länge på jobbet. Från klockan 7 på morgonen till klockan 6 på kvällen. Ganska duktigt av mig tycker jag!
Nu sitter Robert och käkar godis och ser på innebandy. Jag blev så besviken när jag öppnade godispåsen. Bara seg-godis! BUH! Och blä för sport på tv.. finns det nå tråkigare! Det enda som är spännande i idrottsväg på tv är friidrott. Så jag är förvisad till datorn istället och då måste jag ju skriva litegranna på min blogg. För som en vis vän sade - "det borde vara förbjudet med blogg om man inte uppdaterar den!" Haha.

Har inte så hemskt mycket mer att säga om min tillvaro just nu utan jag tänkte istället visa lite fler fina bilder från min Getinge vecka. Det var en riktigt rolig vecka det!


Stranden i Tylösand.


Nina och Bente in the sun!


Vår limo ;)


Snygging.. Haha.

Kommentarer
Postat av: Bente

Nuuuuu gick det att säga nåt ;-) Håller fullkomligt med den visa människa som sade att det borde va förbjudet med bloggandet om man inte uppdaterar sig!!!! =))).........riktig snygging där på slutet!



Kram tjejen!

Bente

2008-11-18 @ 05:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0