Farsdag och fest med gänget.

Tänk att jag fann tid att fara hem till Sollefteå. Behövde nog det känner jag. Har varit så himla stressad över skolan och då flyr jag gärna och gör andra saker.. inte så smart men så blir det alltid.
Hur som helst känns det mycket bättre denna vecka och jag har verkligen mer koll på skolarbetet.
Syster-yster var också hemma i helgen och hon hade tagit med sig Frida och Krut.. Frida är verkligen världens sötaste och goaste tjej!

Jag är sjukt stolt moster till snuppan!

På lördagkväll var det fest med "gänget" hemma hos Anna. Jag gick aldrig ut men klockan blev ändå mycket innan jag kom hem och så blev jag bjuden på en drink (sexa) vid 1-tiden. Ja, det var ju väldigt smart av mig att dricka upp den.. men men.. när spriten går in går vettet ur. Jag mådde som jag förtjänade på farsdag.


Men vi hade iaf roligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0