Halloween och praktik.

Nu var det ett tag sen jag bloggade och detta beror på att jag varit så förbannat trött på kvällarna. Att praktisera är verkligen ingen lätt deal. Man jobbar, kommer hem och äter och innan man vet av det så är man tillbaka på det där jäkla jobbet igen! Vart tar tiden vägen?!?

I helgen var i alla fall mammsen och pappsen här och hälsade på. Det var på tiden att far min tog sig tid att besöka mig. Jag mena.. jag har ju bara bott här i 2,5 år. hehe
P.g.a. besöket blev det inte så väldigt mycket halloween-firande. Jag och mamma delade på en vinflaska och jag hade ju faktiskt köpt en halloweenlampa :)
Nu ska jag sova igen för snart ska man upp.. Jag längtar! Jag blir väl i alla fall en av de första i Sverige som får se hur presidentvalet går :) GO OBAMA!


SCAAARY ;)


Mammsen och pappsen på Coop Forum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0