Stress..

Blev ingen praktik för mig på morgonen idag. Kände verkligen att jag behövde ordna upp alla uppgifter och allt som vi har så jag får ta kvällspasset istället. Nu tror jag väl ändå att jag har något sånär humm om vad vi ska göra i alla fall.
Sen så var jag ju ganska off på presidentvalet.. haha.. det är ju imorrn på morgonen som det väljs ;) Och imorrn tror jag inte att jag ska upp lika tidigt.. hehe. men go Obama igen vett jah ;)

Måste bara visa mitt linne som jag köpte för någon vecka sedan. Från H&M och på rea såklart :) Haha, ska jag köpa något som inte är på rea då ska det vara något jag verkligen vill ha. Det känns mycket bättre att lägga ut en mindre slant på saker och att man får handla mer! Pryltokig som jag är.

Bilden blev lite suddig men jag hoppas ni ser va fin den är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0