Foppa, Sundsvall och pappsens födelsedag!

Förra veckan var det 3 tuffa dagar på praktiken. 30 h på 3 dagar.. PUH! men det var det värt då jag hann fara och hälsa på syster. På nervägen stannade jag och Robert och åt på den där vägkrogen i Ö-vik bredvid OK/Q8. Denna mumsiga mat beställdes ;)


Ärtsoppa. Mums ;) Pannkakor blev det till efterrätt.


Sedan gick vi lite på stan i Ö-vik och allas vår Foppa dyker upp. Jag har blivit värsta kändisspottaren nu känner jag. Haha. Hade inte ens sett att det var han om inte Robert sagt något. Jag är så värdelös på att känna igen folk. På vägen hem från Ö-vik till Solle satt jag sedan och lekte med kameran och "målade" med ljusen från bilarna. Folk måste ju trott jag va tokig ;)

Men visst blev det tjusigt. Haha :)

På fredagen for jag till Sundsvall med Robert och hans mamma. Vi gick först på Birsta ett tag. Jag köpte ett lysande träd för 399 kr som jag i efterhand lämnade tillbaka då plånboken sa ifrån på skarpen. Men fint var det iaf!

Var finns du nu mitt vackra körsbärsträd? :)

Sedan for jag till Matfors och syster. Där klippte jag Micke. Blev skitsnyggt!! Haha. Denna bild var jag bara tvungen att ta innan allt hår åkte av. Visst är han söt i sin lilla frisyr ;P

Hahaha!

Frida och Krut fick också vara med på bild i den fina mössan som jag köpte åt familjen förra julen ;) Dom är så söta!



Och sen fyllde pappsen år på lördagen! Grattis grattis till honom! Han fick en skjorta av mig som han tyckte var för liten även fast han provat den innan. Helt otroligt egentligen :)
Nu ska jag ta och borsta tänderna och krypa till sängs. Hoppas Robert kommer hem snart så att jag får lite värme i sängen. Det är kalla tider nu gott folk! Gör som Frida och Krut och klä er varmt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0