Då har man alltså bjudit in döden..

Ja, det sägs ju att om man har ljung (blomman alltså) inomhus bjuder man in döden i huset. Och mina fina krukor som jag skulle sätta upp ute på altanen blev inte så bra som jag tänkt... Finns inget hål i botten på dessa och eftersom jag knappt har något tak över balkongen kommer ju krukorna bli överfulla med vatten om det börjar regna. Inte det smartaste inköpet kanske. Så nu står blommorna i vardagsrummet tills jag köpt en riktig balkonglåda med hål i botten :) Det är tur att jag inte är skrockfull!

Dags att ta itu med pluggandet igen. Tänk att man måste plugga även på helgen. PUH. Sedan blir det hårfärgning då håret blivit mycket mörkare bak efter klippningen.



Fint väder är det iaf idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0