Tentaplugg och Björn Gustavsson.

Har tenta på tisdag i mikrobiologi (plus lite annat) och jag är ganska less på att plugga nu. Jag har nog pluggat tillräckligt för att klara tentan men jag vill ju att det ska sitta som in i bergen! Imorn blir det mer roligt plugg innan jobb på Corona.

Var förresten en riktigt trevlig helg förra helgen. Hade en liten inflyttningsfest där vi först och främst spelade Guitar Hero hela kvällen. Haha. Det är beroendeframkallande. Mina gamla klasskamrater från lärarutbildningen, Linnea och Emma, som jag inte sett på länge kom. Det var kul! Anna och Elin joinade också lite senare. 
När vi hade spelat klart och bestämt oss för vart vi skulle gå ut for vi in till stan. Men såklart hamnade vi inte där vi hade planerat att hamna :) Utan det blev till slut Rex. Inne på dansgolvet shakade vi järnet och efter en stund joinade Björn Gustavsson och gänget. Emma fick autograf och jag fick en snygg headshot! Sedan tog jag och älsklingen bussen hem.


Denna kväll är däremot lite trist då jag sitter ensam i Obbola och funderar på om det är dags att sova.

Jag tror det.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha fick du en bild på björn! grymt =) va gullig du är som länkar till mig blogg, puss!

2008-10-13 @ 12:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0