En mycket trevlig helg. Eller?

Helgen gick ju inte som väntat i alla fall. Haha. Håret blev inte så mycket ljusare så det måste jag göra om och när man har en chef som man inte ens får tilltala kan det ju inte gå bra. Uppmuntran och tvåvägskommunikation är kanske något denna person borde testa på. Fast åt andra sidan, som anställd blir man ju alltid mest peppad av gnäll och hot om uppsägning. Eller hur? ;)
Nedu, slita som ett djur och sedan bara få skit.. njaa, jag klarar nog mig :)

Nu sitter jag i alla fall och pluggar in i det sista. Imorrn är det ju tenta! Jisses, nervositeten tilltar.

Här kommer en bild på mig och Elin från den lite trevligare förra helgen :)

Fest hos mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0