Städning och Överskottsbolaget.

Har precis diskat klart vårt berg av disk. Faktiskt ganska irriterande att inte ha en diskmaskin. Livet blir allt lite lättare med en sådan :) Men nu är frågan hur länge vi kommer bo kvar här nu.. Robert får ju visst inte fortsätta på sitt jobb och jobbet han trodde han skulle få äre istället nån jä*la brud som får. WHAT!? Jadu, livet är aldrig rättvist.

Det känns så himla skönt att tentan är över och jag tror nog den gick bra. En fråga var lite konstig men jag tror det var en kuggfråga. Det får vi reda på nästa vecka då vi ska till Getinge :) Kan bli en intressant vecka. Börjar med 18 h resa på lördag. Jippi.


Har inte varit hemma på evigheter känns det som. Saknar mamma, pappa och min puppivalp (som inte är en valp utan en 12-årig schäfer men som alltid kommer vara min lilla valp ;) ) Här en fin bild från i somras som jag hittade på mig och min puppivalp. Haha.



Snart ska jag och Robert fara på Överskottsbolaget och köpa te plus lite mer. Te för 5 kr/st är ju inte dåligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0