Passa på! Gratis smyckesrengöring!

Jobbar just nu på Nolia-mässan med att sälja smyckesrengöring och jag undrar hur många gånger jag egentligen har sagt "gratis smyckesrengöring" under dom här dagarna. Det har iaf börjat eka i mitt huvud!

Men men, här kommer en liten uppdatering av vad som hänt mig den senaste tiden:

På semestern for vi till Furuvik och bodde på campingen. Ingen lyxcamping precis men jag överlevde ;)


Campingens rutschkana.


Riktigt snygg militär!


Cool apa!

Sedan var jag ju såklart på laxfestivalen. Jag började kvällen med att gå på reunion-natur-klassfest hos Tobbe och sedan drog vi ner på stan.


Baby och jag.


Anna och Elin.

Mina rosor har även hunnit blivit underbart vackra!




Nu ska jag sova så jag kommer upp till jobbet imorrn. Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0