Arbetsintervju, besök och Idol.

Igår var jag på 2 arbetsintevjuer. Det ena var bara helgjobb men det andra är heltid och jag har kommit till slutintervju med en till person. Men i min värld är jobbet mitt. Jag är så jäkla pepp på detta så det är inte sant. Får jag det inte kommer jag ringa och fråga vad som var så bra med den andra ;) haha
Jag vågar inte säga så mycket mer om det inte blir något av.

Igår var Roberts kusin här och sov över. Han var i Umeå och slipade golv :) Just nu sitter jag ensam och har kollat klart på Idol. Jag borde kanske ha hejat på Tove med tanke på att jag bor i Umeå men jag tycker det var rätt personer som gick vidare. Robert ligger och sover eftersom han ska upp och jobba 5 imorrn, Elin och Fredrik har farit till fjälls, så jag får helt enkelt roa mig själv ikväll.

What to do..?


Glada pojkar :) www.tv4.se/idol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0