Film och nytt år!

De senaste dagarna har jag haft fullt upp med att spela över gamla VHS-filmer till datorn och sedan ska de även läggas på DVD. Pappsen fick ju en sån där mojäng i julklapp som man pluggar in i VHS-spelaren och sedan i datorn och jag lovade att jag skulle fixa filmerna så jag kommer ha fullt upp dessa dagar. PUH!

Easycap hos www.coolstuff.se

Snart har vi ännu ett nytt år. Tänk att vi nu går in i 10-talet. Det är rätt coolt tycker jag :)
Klänningen är iaf på och snart ska vi ner till kusinerna med flera och käka nyårsmat! Jävulska gött! Sen blir det en sväng till Roberts familj och antagligen även en sväng till Jannikes nyårsfest.

Gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0