Alla hjärtans dag och ankomst till Getinge.

Igår var det alltså alla hjärtans dag. Tänk vad tiden flyger iväg. Jag och Robert har varit tillsammans i 4,5 år nu. Det är galet länge! Men jag hoppas vi ska vara tillsammans för alltid! Eller iaf tills Fonus kommer och hämtar oss ;) hihi. Älskar dig bubben!!

Woman holding heart-shaped flower petal Poster

easyart.se

Nu har jag iaf kommit fram till Getinge och vårt lilla hus. Resan ner var väl... mysig? Hoppade på i Långsele istället för Umeå. På så vis hann jag se melodifestivalen ;) Vet inte riktigt vad jag tycker om finalbidragen. H.E.A.T :s låt var slätstruken men dom får ett plus för att sångaren hade bra röst. Måns låt var väl inte heller någon höjdare. Har iofs aldrig gillat Måns som artist. Drack en del vin och grät till Cookies n Beans så kvällen var helt ok. Tåget gick 00.10. Jag hade bokat underbädden men där låg det någon och sov så jag fick ta översta bädden. Jag somnade efter någon timme och jag är ju verkligen en långsovare så jag låg fortfarande och sov vid 10-tiden på morgonen. Då känner jag något på stjärten.. Men vad tusan tänker jag! Vem pillar mig på stjärten? Då säger damen som legat under mig: Oj! Förlåt! Jag visste inte att någon låg här! Haha. Ingen dålig väckning det :P Nu ska jag fortsätta umgås med gänget. Snart är friden slut då vår sista husmedlem anländer. HUVVA!


Jag, Nina och Anna-Lena på Max (Flygstaden) i Halmstad.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är utmanad i min blogg! :)

2009-02-18 @ 23:23:48
URL: http://jollyjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0