Helgen och back to vardagen.

Jajjemen, nu är det tentaplugg och vardagssysslor som står på agendan. Men jag lovar dig GekåsI WILL BE BACK!
Roberts pappa var på besök då jag kom upp och vi tog en "lugn" hemmakväll med melodifestivalen. När det är melodifestivalen på tv ska man vara tyst och snäll annars kan Kim få ett utbrott. Jag har blivit nekad att komma på fest pga att jag vill att alla ska vara någorlunda tysta när låtarna framförs. Haha. En liten varning om ni vill umgås med mig när melodifestivalen sänds :) Förresten tyckte jag det var synd att BWO bara gick till andra chansen. Den låten var ju skön.

Igår var jag, Robert och hans pappa på seriedrabbning i innebandy i Gammliahallen. Vi visste inte riktigt vad "seriedrabbningen" innebar men vi tänkte att vi kunde ju gå dit och kika vilka lag som spelade. Alltså nå så sött har jag väl aldrig skådat. Spelarna kan inte ha varit mer än 6 år och i princip alla hade innebandyglasögon (sådana som spelarna har för att skydda ögonen). De spelade på fullstor plan och med en riktig domare. Man kan förstå varför Umeå har så många bra innebandylag när de redan i den åldern spelar seriös innebandy.

Mycket spring för dom små benen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0