God Jul och gott nytt år :)

Då var helgdagarna avklarade. Fick en massa julklappar. Inte så många överraskningar dock då jag valt ut de flesta juklapparna själv. Men då slipper man ju i alla fall springa och byta sakerna :) Firade som vanligt med att öppna alla julklappar på morgonen hemma. Ganska konstig tradition men så gör vi i min familj :P Sen var jag hos Robert och hans familj och öppnade lite till. Sen for vi till farmor och hade öppning där också. Här en bild på min fina jacka som jag fick av farmor och mössa och vantar som jag fick av bubben min :)


Kallt i Norrland :)

På juldagen gick jag på Hullsta. Det var faktiskt roligare än väntat :)


Jag och Anna på förfesten.

På nyår va jag hos kusinerna mina och käkade middag. Sedan blev det en till julklappsöppning med Roberts familj eftersom hans bror kommit på besök med barnen. Fick Britney Spears parfym Believe. Den lukta mycket gott! Och Robert fick det han allra mest önskade. Här kommer en bild på det:


Haha. Eller så var det barnens julklappar. Svårt att hålla isär :)

Sedan blev det rusch tillbaka till kusinerna för att skjuta in det nya året. Pappa hade ju köpt några fyrverkeritårtor och det fick man ju inte missa. :)


Klockan 12 på natta. Gott nytt år!!!

Kommentarer
Postat av: Bente

Gott nytt på dig med...;-)

2009-01-02 @ 11:03:21
URL: http://bentesegen.bloggspot.com
Postat av: Mli

NU vet jag vem din pappa är efter att ha kollat i din blogg! Han vet jag ju vem han är, han är en shellis! :)

2009-01-03 @ 01:49:00
URL: http://mli.bloggagratis.se
Postat av: Mli

Nja han brukar köpa röda prince har jag för mig iaf ;P Njaaa jag vet inte om jag kommer palla fika imöran! hehe får se.

2009-01-03 @ 02:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0