HÅRHJÄLP!

Måste göra något åt håret nu! Jag har utväxt och det är väldigt slitet. Så jag måste färga eller slinga det och jag borde verkligen klippa mig! Men jag måste först höra vilken hårfärg ni tycker att jag passar bäst i och vilken längd?


Bild 1. Kort ljust och uppklippt bak.


Bild 2. Kort halvljust och slingat.


Bild 3. Kort mörkt med ljust längst fram.


Bild 4. Ännu kortare mörkt med ljust framtill.


Bild 5. Tokljus pojkfrisyr :)


Bild 6. Långt halvljust med mörkt under och lugg.


Bild 7. Långt mörkt med lugg.


Bild 8. Långt mörkt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Kim! :) Jag tycker alternativ 2 eller möjligtvis 8:an.. Men du passar då i alla möjliga varianter. Kul att jag hittade hit va :) Ha det gött!

2009-01-21 @ 12:12:00
URL: http://jollyjumper.blogg.se/
Postat av: Sandra

1 eller 2 :D

2009-01-21 @ 22:49:40
Postat av: Emma

Det vill jag inte skriva här, men vi kan ta det sen :)

Är du också vaken så här sent Kimpan :) Jag kan då inte sova.

2009-01-23 @ 02:23:36
URL: http://emmaveesmaa.blogspot.com/
Postat av: Emma

.. och jag tycker du är fin i alla frisyrerna, men mest den högst upp. med mellanlångt hår, ljust :) puss

2009-01-23 @ 02:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0