Innebandy, paket och lägenhet.

Helgen som varit blev en lugn sådan. På lördagen hängde jag med Elin och på söndagen va jag och kollade på innebandymatch. Sollefteå mot Umeå City. Gick väl inte så förfärligt bra för Sollefteå. 10-4 till City. Men men, dom kan ju glädjas åt att dom vunnit en match denna säsong :)


Älskling in action ;)

Nu har mitt Ellos paket kommit också med mina Bronx skor. Trodde det skulle bli problem att hämta ut paketet som stod i mammas namn men det var bara att visa mitt leg så fick jag ut det direkt! Kanonbra! Tyvärr måste jag skicka tillbaka Bronxskorna då de var olika stora i skaftet och väldigt jobbiga att ta av och på! :( För att vara så dyra skor blev jag besviken. Då kan jag lika gärna gå på skopunkten och köpa 6 par skor ;) Haha! Men fyy så snygga dom är!


www.ellos.se

Nu har vi iaf tackat ja till en lägenhet på Böleäng! Jag kan inte sova på nätterna utan jag tänker bara på hur jag ska inreda! Det är så hiimla fint där. Egen uteplats och allt! Jag vill flytta nu! Det bästa är ju ändå att Elin kommer bo i lägenheten bredvid. Haha. Så jäkla bra :)
Ne, nu ska jag skriva lite till på mitt projektarbete! Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, grattis till lägenheten :D

hälsa robert :)

2009-01-27 @ 22:32:15
Postat av: bea nilsson

hej kimpis!

hittade hit efter lite snok på fejjan. tror bestämt jag börjar bli lite blogg-läs-beroende. och de roliga är att läsa dom man känner :D

jag röstar abasolut på frisyr fem, jag tror det var de iaf. den super korta och super ljusa!

hoppas du har det bra! kram bea

2009-02-02 @ 09:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0