Ny partyklänning och pyssel.

Hittade en så cool partyklänning igår på H&M för 49.50:- Sedan fick man ta 2 reavaror och betala för 1 så jag fick 2-pack trosor på köpet också :P Kanske något jag ska ha i helgen om det bli utgång. Klänningen alltså.


Ett par leggings till kanske. haha. Jisses va blek man är :)

Idag så har jag pysslat lite. Gjort ett blomsterarrangemang eller vad man säger och gjort ett ljus. Riktigt nöjd med båda sakerna :) Eller vad tycker ni, Snyggt va?


Blomster. Tyvärr lite ljus bild.


Vart häftiga effekter på ljuset som jag inte riktigt vet hur jag fick till :P

Nu ska vi sova karln min och jag. Tvättid imorgon. Tjaoo!

Kommentarer
Postat av: mli

Gjort det stora ljuset själv! det var strongt, fint! Även blomstret :) och fyndet!

2009-01-16 @ 07:00:08
Postat av: Kim

Tack! Det är riktigt roligt att göra egna ljus :)

2009-01-16 @ 13:05:06
Postat av: Emma

Jaa helt klart hur fint som helst :) Utgång? vad hör jag.. vart? puss!

2009-01-16 @ 16:27:24
URL: http://emmaveesmaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0