Nykär och H&M paketet.

Jag är nykär... i ett par skor. Alltså dom är så himla sköna och snygga. Men det bästa var att jag hittade dom på rean för 75 kr. Som hittat :)


LOVE LOVE LOVE!!

Och nu har äntligen H&M paketet kommit! Även om det var försenat så blev jag så glad när jag fick öppna det och kolla på alla saker :) Som julafton igen. Man får ju så många saker om man handlar på rean. Jag och rea är verkligen som ler och långhalm! (Yttrycket ler och långhalm fick jag efter en googling veta härstammar från när man förr i tiden gjorde tegel och använde sig av lera och halm som man sammanfogade. Se där, se där :) ) Var bara några grejer som inte var bra och det gjorde inte så mycket då de var så billiga. Lägger in bilder sedan.

Nu ska jag iaf sova. Timmen är sen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Värt! va fina dom var =) Kramar

2009-01-07 @ 10:59:20
URL: http://emmaveesmaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0