Projektarbete och stan igen.

Håller på med mitt projektarbete som jag inte riktigt vet vilken rubrik det ska ha. Får fundera lite till. Men det involverar blod och knivar. Haha. låter läskigt va :)


Arbetet handlar dock inte om Chucky ;)

Idag har vi varit i stan igen. Helt sanslöst va ofta vi är där. Men idag har jag faktiskt fått väldigt mycket uträttat. BRA KIM! Men vi blev verkligen lurade i parkeringshuset. Man får stå 2 timmar för 10 kr. Robert fick 10 kr och traskade bort till maskinen. Men maskinen ville inte ta emot en av kronorna. Va visst en gammal krona. Han tänkte att man borde ju iaf få stå lite mer än en timma för 9 kr. När vi tittade på biljetten fick vi stå EN HALVTIMME! Vilket skämt. Men men, jag hann det jag skulle och det var väl egentligen det viktigaste :)


Robert driving the car.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0