Snart "hem"resa och fransk manikyr.

Snart ska vi fara hem igen då efter ett lååångt lov. Det är konstigt det där att man säger "fara hem" både till att fara hem till sin lägenhet och att fara hem till mamma och pappa. Kan ju bli vissa missförstånd. Jag har funderat på hur man kan säga på ett bättre sätt men inte kommit på nån bra lösning. Hem1 och hem2 känns ju himla konstigt att säga :) Någon som har ett bra förslag? 

Fransk manikyr är så himla fint och tar typ 2 minuter att måla men ändå kan det kännas jobbigt att göra. Jag tror att det har med att jag vet att jag inte kommer få ha målade naglar i jobbet. Det känns det som onödigt att måla dom då. Men det är ju faktiskt 1 år kvar av utbildningen och därmed ett år kvar tills jag möjligen får ett jobb! Så igår gjorde jag mig fin på naglarna igen :)


Kommentarer
Postat av: emelie

Härligt att du kan måla naglarna ett år till! we :)

2009-01-13 @ 23:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0