Staden i flera timmar.

Idag har jag varit på stan med Robert hans kompis Jonas. Det brukar alltid vara jag som är seg på stan men idag skulle Jonas skaffa nya skor. Så när vi kom på Stadium var det kört. Jag tror vi var där i 2 h eller nåt. Jag höll på dö av värmeslag! Men Jonas bestämde sig till slut för ett Adidas Good Year och det tyckte jag var ett bra val.


Jag var måttligt road i mina extremt varma kläder!

När vi sedan for hem från stan var Robert bara tvungen att köpa semlor.


Så här glad blev Robert då ;) haha

Jag däremot åt så jag mådde illa. Inte speciellt bra. Nu ska jag spela lite Guitar Hero innan jag sover bort illamåendet. Bye!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha så roligt :) men ni kom då aldrig förbi mig igår!! :'(

2009-01-18 @ 20:47:10
URL: http://emmaveesmaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0