Storhandling på Maxi.

Idag har jag och Robert varit på Ica Maxi och storhandlat för 814 kr! Jisses vad det drog iväg. Men det var som inget onödigt som vi köpte utan bara bra saker så då känns det ändå värt det. Köpte bland annat hårfärg så nu ska jag börja med att ljusfärga det i samma färg som jag använt förut. Det lutade först till att jag skulle ta en annan sort men jag vågade inte riktigt riskera nåt :) Hihi. Stackars Robert tror jag höll på att få ett nervsammanbrott iaf där jag stod och velade bland hårfärgerna. Det är tur att han är snäll och låter mig hållas :) En ny pincett inhandlades också då min gamla på något underligt vis fått ben och dragit sin kos. Det var verkligen behövligt då mina ögonbryn inte blivit noppade på evigheter. Trodde ju att min kära noppare skulle sakna mig efter ett tag och komma tillbaka.. men icke! Min nya noppare var dock inte lika bra som min gamla så jag ger inte upp hoppet om den gamla riktigt än :) COME BACK!


Nu blir det plugg! Ciaooo!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men åh! vad ska han va allergisk för? :) Du kunde ju tagit ett syskon till min ju, de hade några till :) puuss

2009-01-23 @ 02:15:40
URL: http://emmaveesmaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0