Det bidde inga smultron...

det bidde jordgubbar! :) haha. Mina bär börjar bli en aning för stora för att vara smultron :)
Jag hittade en bild som togs för några helger sen från ett utdöende släkte. 


De två sista levande exemplaren.

Det är riktigt synd om Sandra. Hon har opererat foten efter att ha slitit av ledband och grejer på en fotbollsmatch. Så stackarn måste ha gips i sommar. Usch och fy. Mår illa när jag tänker på va ont det måste ha gjort! När jag stukade foten på ett fotbollsläger i Holland trodde jag att jag skulle dö av smärtan. Det var absolut den värsta smärta jag har upplevt. Den tog aldrig slut utan fortsatte och fortsatte och fortsatte.. *ryser* Sedan blev foten blå. Jag undrar hur Sandras fot kommer se ut..

Min blåa fot


Sandras blåa fot?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0