Födelsedag och synundersökning.

Min födelsedag blev kanon! Jag fick en spikmatta, badrumsmöbler, filmer, vin, lotter och pengar. För pengarna gick jag och köpte en klänning och ett par skor.


Just love them!


My babies ;)

Idag har jag iaf varit på min allra första synundersökning. Den visade att jag har brytningsfel och lite närsynthet. Men det visste jag redan och optikern var så imponerad att jag klurat ut det redan innan jag blivit undersökt :) hehe. Så nu är bara kruxet att hitta ett eller två par glasögon jag vill ha.

Fick förresten mitt myrgift igår. Saken är bara den att myrorna nu verkar ha fattat vinken och dragit sin kos. Vad är det för sätt nu när jag köpt gift och planerat massmord. Jaja, kanelen gjorde visst sitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0