Nationaldag och EU-valet.

Idag på vår alldeles egna nationaldag var jag, Anna, Sandra, Carro och Madde ut och åt finmat på Hörnan. Madde tog examen i fredags så vi hade köpt en blomma till deras nya lägenhet. Den uppskattades :) Vi blev sedan bjuden på kladdkaka, jordgubbar och glass hemma hos Madde. Sjukt gott!


På Hörnan.
 

Nyklippt frilla har jag också.

Sedan få ni inte glömma bort att rösta i EU-valet imorgon om ni inte redan gjort det. Orkar ni inte sätta er in politiken, gör några EU-valstest på internet så ni får ett humm om vilket parti som har mest lika åsikter som er själva. Test finns på t.ex. Aftonbladet och DN. Älsklingen är visst sugen på Piratpartiet.

Älsklingen: blir nog pirat för mig

kimpe: jaha, vilka VIKTIGA frågor står dom för?

Älsklingen: jag är noll insatt men tycker att man ska ha rätt att tanka

kimpe: bara en massa snorungar som inte bryr sig ett skit om politik utan som vill ladda hem basshunters låtar helt gratis som röstar på piratpartiet

Älsklingen: samhället är ju liks åt helvete i alla fall

kimpe: jamen då äre ju bra att man kan lyssna på basshunter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0