"Va bra du suger!"

Nu har jag snart varit på praktiken en vecka och hunnit med en hel del. Vi ska ju mest bara kolla verksamheten och så men i förrgår blev jag uppgraderad minsann!

Då sa sjuksköterskan: Men då kan ju du suga under den här operationen.
Jag nervöst: ehh.. eller så kan jag bara titta på.
Sjuksköterskan: Nemen det är inga problem, du får sterilklä dig och suga.
Jag ännu mer nervöst: okej...?
Så det var bara att göra sig iordning för operation och sedan ställa sig med sugen. Allt gick ju skitbra och jag fick komplimanger för min sugteknik. Haha. Något att skryta med på fester. "Jag har en sjujäkulas sugteknik ska du veta." ;)

Här kommer några bilder från Sundsvallsveckan:

Sussi fyllde 31 år i lördas :) GRATTIS!


Såhär ser Frida ut när man säger åt hon att le :) Haha.


Lille skutt?

Och jaaa, mitt hår är typ oranget. Men det ska förhoppningsvis snart avhjälpas.

Kommentarer
Postat av: mli

Hahah, fan vad roligt där med suga lät : D

2009-03-16 @ 00:07:57
URL: http://mli.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0