Skadeanmälan x2, innebandy och hår.

De senaste två praktikveckorna har varit ganska intressanta. Har under dessa veckor fått olja i vänster öga som resulterade i läkarbesök och sedan fick jag operationsrester i det andra som resulterade i blodprov. Två skadeanmälningar på två veckor är ganska strongt gjort.

Igår var jag och Robert på innebandy. Dalen mot Storvreta. Storvreta vann ganska överlägset. Det var lite trist men jag hade roligt ändå. Programledaren "Slicket" Vanberg var ju där också :)


www.innebandy.se

Nu är jag iaf brunett igen med nyklippt hår. Blev ingen frisör utan jag klippte och färgade mig själv.. som vanligt ;) haha. Men jag är iaf nöjd! Nu får det vara denna färg ett tag framöver.


Kommentarer
Postat av: Emma

Fint fint fint! :)

2009-04-17 @ 20:01:04
URL: http://emvee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0