Kosmonaut "Kosmos".

När jag och Sandra var mindre fanns det ett dataspel som vi alltid brukade spela. Det hette Kosmos. Spelet gick ut på att man styrde och hoppade med ett litet rymdskepp förbi en massa hinder. Jag har letat efter det några gånger på internet men inte hittat igen det. Ikväll hittade jag det! Det hette visst inte Kosmos (även fast jag är ganska säker på att det gjorde det) utan Kosmonaut. Upptäckten att det gick att ladda hem mitt gamla favoritspel har nu medfört att jag suttit uppe till halv 4 på morgonen bara för att jag inte kunde slita mig från skiten. Efter bana 18 kände jag att det var fick vara nog.
Alkohol och snus kan slänga sig i väggen; snacka om att detta spel är beroendeframkallande!
Spelet finns att ladda hem på:


http://www.bluemoon.ee/history/kosmonaut/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0