Lite bilder från London-resan.


Therese, jag, Nina, Anna-Lena och Ulla vid Big Ben.


Brudarna i tunnelbanerulltrappan.


Jag, Lena, Eva, Ulla och Carina gick på Harrods.


Jag fann en vän :)


Vi åt på indisk restaurang där vi satt så trångt att maten inte fick plats på bordet.


Plussar man på att maten smaka skit och att vi blev tvungna att betala 3 gånger så mycket som vi trodde blev det ju en toppenkväll!


Det var synd att jag inte fick en bättre bild på personalklädseln på vårt hotell. Det var som att de tagit dit hela besättningen från Star Trek.

next generation crew04 Round Up: Star Trek, Terminator, Coverfield 2?
http://screencrave.com/2009-03-02/round-up-star-trek-terminator-coverfield-2/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0