Skitrenoveringsgubbar.

I ett mail till min kvartersvärd berättade jag något upprört om att de som renoverar vår radhuslänga hade bankat så hårt i lägenheten ovanför mig så att min fina tavla farit i golvet och gått i kras. Jag var som sagt lite irriterad och kanske använde lite mindre vackra ord.
Tillbaka fick jag ett mail där det delvis stod: "Jag tycker inte att man ska kalla hantverkarna för det som du skriver."
Och jag som trodde skitrenoveringsgubbar var ett fint ord :)

Vart tror ni då att tavlan stod innan den gick sönder..? På samma ställe där mina två lampor och träskulpturen stod när de gick sönder. Något är lurt med den där väggen..


Trasig tavla, ihoplimmad träskulptur och tredje uppsättningen av lampa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0